Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
+17
Barcamaniac
JIKS
sharaph
Աբրահամ
Juvents=DelPiero
Hamlet78
JEDI
Vanadzor
Congo
Сомалийский пират
HovoErevan
Սարգիս 88
-aram-
URTZ
Er Ibk
Mughdus
AC Milan
21 posters
- JEDI
- Сообщения : 1161
Очки : 1162
Репутация : 1
Дата регистрации : 07/10/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 19:47
Er Ibk wrote:Բազմաթիվ տարիներ առաջ այս օրը հայերը ռուսների օգնությամբ ազատագրեցին բերդաքաղաք Շուշին,բայց մարդկանց ճշմարտությունը ասելու փոխարեն եսիմ ինչ լեգենդներ հյուսեցին ու դաշտային հրամանատարներին աստվածացրեցին (միայն Շուշիի պահով չէ այլ ընդհանուր այդ հաղթական պատերազմի)ու եսիմ ինչ արեցին ։Այո` հենց ռուսների օգնությամբ,ռուսական զենքի,ընենց, ոնցոր 44-օրյաի ժամանակ ազերիները թուրքերի օգնությամբ։
Առանձնակի հիշատակման են արժանի Վազգեն Սարգսյանը,Գռաչյովը ու էլի մի քանի հոգի։
Եվ ուրեմն խմենք նրանց կենացը եվ հիշենք ,որ մի ժամանակ այ այսպիսի պատմական հաղթանակներ ենք տարել։
Du qani tarelan es? Du kajarani depqery hishum es, ajd “nvirac” zenqy, qani kjanq arjecav?
Vanadzor and AC Milan like this post
- -aram-
- Сообщения : 893
Очки : 913
Репутация : 20
Дата регистрации : 22/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 20:38
Էս նոր քաղաքապետը 12 մետրանոց ավտոբուսների ձեռքբերման հետ մենակ մի բանում կապ ունի, որ արդեն որոշված, հաստատված 100 ավտոբուսների փողով ինքը 87 ավտոբուս առավ։AC Milan wrote:Ոնց չեմ հիշում՝Իկառուսը ավտոբուսների Maybach-ներ)))))))))))Сомалийский пират wrote:Երևանի համար 12 մետրանոց ավտոբուսներն էլ են փոքր լինելու։ Հիշում ես 90-ականներից իկարուսները, ընդ որում երկսալոնանի, այլ ոչ թե սովորական, այ էս տեսակ իկառուսները՝AC Milan wrote:Կյանքերը գալիս են՝87 հատ 12 մետրանոց MAN,ոչ թե չայնիզ զիբիլ։Սիրունանում ենք մի խոսքով…
Այ Երևանին այ սենց նորմալ, մեծ, իսկական ավտոբուսներ են պետք։ Նայեցի 16,5 մետրանոց էին էս երկար տիպի իկառուսները՝ https://ru.wikipedia.org/wiki/Ikarus_280
Այ տենց երկարություն ունեցող ավտոբուսներ են պետք․ մեծ սալոնով, այլ ոչ թե 8 կամ 12 մետրանոց տուզիկներ)) 16 ու 18 մետրանոց մարդավարի ավտոբուսներ են պետք գոնե հիմնական ուղղությունների վրա։
Դե երևի հաշվարկել են…Տրոլեյբուսներ էլ են բերելու…
Ասում ես էլի՝մի հինգ տարի առաջ տրաքած գազելի 50 դրամ թանկանալու դեբոշ էր՝էսօր MAN ենք գնում)))))))))))))Տարոնն էլ փողոց ա փակում՝չի ուզում թուրքանա))))))))))))))20 տարի էս քաղաքի կանայք ու աղջիկները գազելի դուռ էին ժիմ անում ու կզած երթևեկում։Դուք ոնց կարաք հետ գաք այ բռոնտոզավռներ)))
Իմիջիայլոց էս նոր քաղաքապետը նորմալ դեմք ա երևում։4 ամիս ա ընդամենը աշխատում ու սենց հարց ա լուծում։Մետրոն էլ ոնց որ ուրվագծվում ա։Մի խոսքով լավ ա լինելու
Сомалийский пират, sharaph and Mughdus like this post
- Barcamaniac
- Сообщения : 523
Очки : 583
Репутация : 58
Дата регистрации : 21/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 20:50
-aram- wrote:Էս նոր քաղաքապետը 12 մետրանոց ավտոբուսների ձեռքբերման հետ մենակ մի բանում կապ ունի, որ արդեն որոշված, հաստատված 100 ավտոբուսների փողով ինքը 87 ավտոբուս առավ։AC Milan wrote:Ոնց չեմ հիշում՝Իկառուսը ավտոբուսների Maybach-ներ)))))))))))Сомалийский пират wrote:Երևանի համար 12 մետրանոց ավտոբուսներն էլ են փոքր լինելու։ Հիշում ես 90-ականներից իկարուսները, ընդ որում երկսալոնանի, այլ ոչ թե սովորական, այ էս տեսակ իկառուսները՝AC Milan wrote:Կյանքերը գալիս են՝87 հատ 12 մետրանոց MAN,ոչ թե չայնիզ զիբիլ։Սիրունանում ենք մի խոսքով…
Այ Երևանին այ սենց նորմալ, մեծ, իսկական ավտոբուսներ են պետք։ Նայեցի 16,5 մետրանոց էին էս երկար տիպի իկառուսները՝ https://ru.wikipedia.org/wiki/Ikarus_280
Այ տենց երկարություն ունեցող ավտոբուսներ են պետք․ մեծ սալոնով, այլ ոչ թե 8 կամ 12 մետրանոց տուզիկներ)) 16 ու 18 մետրանոց մարդավարի ավտոբուսներ են պետք գոնե հիմնական ուղղությունների վրա։
Դե երևի հաշվարկել են…Տրոլեյբուսներ էլ են բերելու…
Ասում ես էլի՝մի հինգ տարի առաջ տրաքած գազելի 50 դրամ թանկանալու դեբոշ էր՝էսօր MAN ենք գնում)))))))))))))Տարոնն էլ փողոց ա փակում՝չի ուզում թուրքանա))))))))))))))20 տարի էս քաղաքի կանայք ու աղջիկները գազելի դուռ էին ժիմ անում ու կզած երթևեկում։Դուք ոնց կարաք հետ գաք այ բռոնտոզավռներ)))
Իմիջիայլոց էս նոր քաղաքապետը նորմալ դեմք ա երևում։4 ամիս ա ընդամենը աշխատում ու սենց հարց ա լուծում։Մետրոն էլ ոնց որ ուրվագծվում ա։Մի խոսքով լավ ա լինելու
Բայց էս 87-ը էն հարյուրի փոխարե՞ն են, թե ի լրումն նրանց։ Հայկոն վերջին օրով ևս 100 հատի պայմանագիր չէ՞ր ստորագրել, թե՞ մրցույթի որոշումն էր։
- AC Milan
- Сообщения : 3372
Очки : 3543
Репутация : 159
Дата регистрации : 21/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 21:29
Դե փաստացի 87 MAN-երի պայմանագիրը նոր քաղաքապետն ա ստորագրում՝դժվար Մարությանի ստորագրածը մի հատ էլ ստորագրեր)))))))))))Barcamaniac wrote:-aram- wrote:Էս նոր քաղաքապետը 12 մետրանոց ավտոբուսների ձեռքբերման հետ մենակ մի բանում կապ ունի, որ արդեն որոշված, հաստատված 100 ավտոբուսների փողով ինքը 87 ավտոբուս առավ։AC Milan wrote:Ոնց չեմ հիշում՝Իկառուսը ավտոբուսների Maybach-ներ)))))))))))Сомалийский пират wrote:Երևանի համար 12 մետրանոց ավտոբուսներն էլ են փոքր լինելու։ Հիշում ես 90-ականներից իկարուսները, ընդ որում երկսալոնանի, այլ ոչ թե սովորական, այ էս տեսակ իկառուսները՝AC Milan wrote:Կյանքերը գալիս են՝87 հատ 12 մետրանոց MAN,ոչ թե չայնիզ զիբիլ։Սիրունանում ենք մի խոսքով…
Այ Երևանին այ սենց նորմալ, մեծ, իսկական ավտոբուսներ են պետք։ Նայեցի 16,5 մետրանոց էին էս երկար տիպի իկառուսները՝ https://ru.wikipedia.org/wiki/Ikarus_280
Այ տենց երկարություն ունեցող ավտոբուսներ են պետք․ մեծ սալոնով, այլ ոչ թե 8 կամ 12 մետրանոց տուզիկներ)) 16 ու 18 մետրանոց մարդավարի ավտոբուսներ են պետք գոնե հիմնական ուղղությունների վրա։
Դե երևի հաշվարկել են…Տրոլեյբուսներ էլ են բերելու…
Ասում ես էլի՝մի հինգ տարի առաջ տրաքած գազելի 50 դրամ թանկանալու դեբոշ էր՝էսօր MAN ենք գնում)))))))))))))Տարոնն էլ փողոց ա փակում՝չի ուզում թուրքանա))))))))))))))20 տարի էս քաղաքի կանայք ու աղջիկները գազելի դուռ էին ժիմ անում ու կզած երթևեկում։Դուք ոնց կարաք հետ գաք այ բռոնտոզավռներ)))
Իմիջիայլոց էս նոր քաղաքապետը նորմալ դեմք ա երևում։4 ամիս ա ընդամենը աշխատում ու սենց հարց ա լուծում։Մետրոն էլ ոնց որ ուրվագծվում ա։Մի խոսքով լավ ա լինելու
Բայց էս 87-ը էն հարյուրի փոխարե՞ն են, թե ի լրումն նրանց։ Հայկոն վերջին օրով ևս 100 հատի պայմանագիր չէ՞ր ստորագրել, թե՞ մրցույթի որոշումն էր։
Ոնց հասկանում եմ Մարությանի 100 ավտոբուսը էլի չինական թեմայա եղել,որը կարողացել են խափանել ու 100 չինականի փոխարեն 87 MAN ձեռք բերել։
- Սարգիս 88
- Сообщения : 706
Очки : 735
Репутация : 29
Дата регистрации : 21/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 21:43
Ասում ես, խի՞ ես գնացել Զալցբուրգ, ոչթե ԲրյանսկEr Ibk wrote:Բազմաթիվ տարիներ առաջ այս օրը հայերը ռուսների օգնությամբ ազատագրեցին բերդաքաղաք Շուշին,բայց մարդկանց ճշմարտությունը ասելու փոխարեն եսիմ ինչ լեգենդներ հյուսեցին ու դաշտային հրամանատարներին աստվածացրեցին (միայն Շուշիի պահով չէ այլ ընդհանուր այդ հաղթական պատերազմի)ու եսիմ ինչ արեցին ։Այո` հենց ռուսների օգնությամբ,ռուսական զենքի,ընենց, ոնցոր 44-օրյաի ժամանակ ազերիները թուրքերի օգնությամբ։
Առանձնակի հիշատակման են արժանի Վազգեն Սարգսյանը,Գռաչյովը ու էլի մի քանի հոգի։
Եվ ուրեմն խմենք նրանց կենացը եվ հիշենք ,որ մի ժամանակ այ այսպիսի պատմական հաղթանակներ ենք տարել։
Vanadzor, URTZ, sharaph, AEM and Edo like this post
- -aram-
- Сообщения : 893
Очки : 913
Репутация : 20
Дата регистрации : 22/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 21:46
Էս հենց էտ 100 ավտոբուսն ա, որը դարձավ իտոգում էս թազա քաղաքապետի օրոք 87 ու որի տակ Հայկոն կռվով դավով ա իր համաձայնությունը դրել։ 25.000.000÷87×500÷100=1 436 781,61 այ էսքան մարդ մի ավտոբուսով պետք ա երթևեկի, որ էս ավտոբուսն իր սկզբնական գինը հանի։ Նորմալ երկրում 1 ավտոբուսի շահագործման ժամկետը տևում ա 10 տարի, էլ չեմ խոսում մեր ճամփեքի մասին։ 10 տարում 1.43 միլիոն մարդ։ Սրան գումարի ծախսվող վառելիքը, յուղ անիվ, զապչաստ, մեքենան շահագործողի ամսեկան աշխատավարձ, սպասարկողների աշխատավարձ, դիսպետչեր ու տենց... ու էս ծախսերն էլ վերածի դրամի, բաժանի 100-ի ու գումարի 1.43 միլիոնին։Barcamaniac wrote:-aram- wrote:Էս նոր քաղաքապետը 12 մետրանոց ավտոբուսների ձեռքբերման հետ մենակ մի բանում կապ ունի, որ արդեն որոշված, հաստատված 100 ավտոբուսների փողով ինքը 87 ավտոբուս առավ։AC Milan wrote:Ոնց չեմ հիշում՝Իկառուսը ավտոբուսների Maybach-ներ)))))))))))Сомалийский пират wrote:Երևանի համար 12 մետրանոց ավտոբուսներն էլ են փոքր լինելու։ Հիշում ես 90-ականներից իկարուսները, ընդ որում երկսալոնանի, այլ ոչ թե սովորական, այ էս տեսակ իկառուսները՝AC Milan wrote:Կյանքերը գալիս են՝87 հատ 12 մետրանոց MAN,ոչ թե չայնիզ զիբիլ։Սիրունանում ենք մի խոսքով…
Այ Երևանին այ սենց նորմալ, մեծ, իսկական ավտոբուսներ են պետք։ Նայեցի 16,5 մետրանոց էին էս երկար տիպի իկառուսները՝ https://ru.wikipedia.org/wiki/Ikarus_280
Այ տենց երկարություն ունեցող ավտոբուսներ են պետք․ մեծ սալոնով, այլ ոչ թե 8 կամ 12 մետրանոց տուզիկներ)) 16 ու 18 մետրանոց մարդավարի ավտոբուսներ են պետք գոնե հիմնական ուղղությունների վրա։
Դե երևի հաշվարկել են…Տրոլեյբուսներ էլ են բերելու…
Ասում ես էլի՝մի հինգ տարի առաջ տրաքած գազելի 50 դրամ թանկանալու դեբոշ էր՝էսօր MAN ենք գնում)))))))))))))Տարոնն էլ փողոց ա փակում՝չի ուզում թուրքանա))))))))))))))20 տարի էս քաղաքի կանայք ու աղջիկները գազելի դուռ էին ժիմ անում ու կզած երթևեկում։Դուք ոնց կարաք հետ գաք այ բռոնտոզավռներ)))
Իմիջիայլոց էս նոր քաղաքապետը նորմալ դեմք ա երևում։4 ամիս ա ընդամենը աշխատում ու սենց հարց ա լուծում։Մետրոն էլ ոնց որ ուրվագծվում ա։Մի խոսքով լավ ա լինելու
Բայց էս 87-ը էն հարյուրի փոխարե՞ն են, թե ի լրումն նրանց։ Հայկոն վերջին օրով ևս 100 հատի պայմանագիր չէ՞ր ստորագրել, թե՞ մրցույթի որոշումն էր։
Mughdus likes this post
- Սարգիս 88
- Сообщения : 706
Очки : 735
Репутация : 29
Дата регистрации : 21/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 21:54
Ինչ էլ բերեն պարզ ա, որ մեծ քայլ առաջ ա լինելուAC Milan wrote:Դե փաստացի 87 MAN-երի պայմանագիրը նոր քաղաքապետն ա ստորագրում՝դժվար Մարությանի ստորագրածը մի հատ էլ ստորագրեր)))))))))))Barcamaniac wrote:-aram- wrote:Էս նոր քաղաքապետը 12 մետրանոց ավտոբուսների ձեռքբերման հետ մենակ մի բանում կապ ունի, որ արդեն որոշված, հաստատված 100 ավտոբուսների փողով ինքը 87 ավտոբուս առավ։AC Milan wrote:Ոնց չեմ հիշում՝Իկառուսը ավտոբուսների Maybach-ներ)))))))))))Сомалийский пират wrote:Երևանի համար 12 մետրանոց ավտոբուսներն էլ են փոքր լինելու։ Հիշում ես 90-ականներից իկարուսները, ընդ որում երկսալոնանի, այլ ոչ թե սովորական, այ էս տեսակ իկառուսները՝AC Milan wrote:Կյանքերը գալիս են՝87 հատ 12 մետրանոց MAN,ոչ թե չայնիզ զիբիլ։Սիրունանում ենք մի խոսքով…
Այ Երևանին այ սենց նորմալ, մեծ, իսկական ավտոբուսներ են պետք։ Նայեցի 16,5 մետրանոց էին էս երկար տիպի իկառուսները՝ https://ru.wikipedia.org/wiki/Ikarus_280
Այ տենց երկարություն ունեցող ավտոբուսներ են պետք․ մեծ սալոնով, այլ ոչ թե 8 կամ 12 մետրանոց տուզիկներ)) 16 ու 18 մետրանոց մարդավարի ավտոբուսներ են պետք գոնե հիմնական ուղղությունների վրա։
Դե երևի հաշվարկել են…Տրոլեյբուսներ էլ են բերելու…
Ասում ես էլի՝մի հինգ տարի առաջ տրաքած գազելի 50 դրամ թանկանալու դեբոշ էր՝էսօր MAN ենք գնում)))))))))))))Տարոնն էլ փողոց ա փակում՝չի ուզում թուրքանա))))))))))))))20 տարի էս քաղաքի կանայք ու աղջիկները գազելի դուռ էին ժիմ անում ու կզած երթևեկում։Դուք ոնց կարաք հետ գաք այ բռոնտոզավռներ)))
Իմիջիայլոց էս նոր քաղաքապետը նորմալ դեմք ա երևում։4 ամիս ա ընդամենը աշխատում ու սենց հարց ա լուծում։Մետրոն էլ ոնց որ ուրվագծվում ա։Մի խոսքով լավ ա լինելու
Բայց էս 87-ը էն հարյուրի փոխարե՞ն են, թե ի լրումն նրանց։ Հայկոն վերջին օրով ևս 100 հատի պայմանագիր չէ՞ր ստորագրել, թե՞ մրցույթի որոշումն էր։
Ոնց հասկանում եմ Մարությանի 100 ավտոբուսը էլի չինական թեմայա եղել,որը կարողացել են խափանել ու 100 չինականի փոխարեն 87 MAN ձեռք բերել։
Էս անմխիթար ֆոնին ցանկացած բանն ա օգուտ լինելու
Բայց ընենց են ասում MAN MAN, ոնցոր Գերմանիա Նեոպլանի մայր գործարանի զբորկա օրիգինալ Մաներից են բերելու
Բայց շատ մեծ հավանականությամբ Ուզբեկստանի զբորկան ա լինելու
- -aram-
- Сообщения : 893
Очки : 913
Репутация : 20
Дата регистрации : 22/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 22:04
Եվրոպացիք մեր սիրուն աչքերի համար չեն մեզ վարկով փող տալիս, որ մենք էլ էտ փողով մեր ուզած ավտոբուսներն առնենք, ժպիտը դեմքներիս էտ ավտոբուսներով ֆռֆռանք։ Պետք էր գնել եվրո 6 սերնդի "կանաչ" ավտոբուս իրենցից։ Իրենք մեր վրա ոչ մենակ ավտոբուս են վարկով ծախում, այլ նաև հետագայում զապչաստ, որի վրա մենք միևույն ա կարգին հագնելու ենք։ Կոպիտ ասած իրանց արածը նույնն ա, թե մեկին սարքես նառկոման ու տոկոսով փող տաս, որ փող ունենա գա մոտիցդ թմրանյութ առնի։ Հայկոյի առած չինական ժեխը քեշով ա, գնվել ա համայնքի բյուջեի հաշվին, այլ ոչ թե կառավարության վզին հավելյալ վարկ ա դրել, իսկ ամենակարևորը էտ չինական ժեխը անգամ 100 դրամով շահագործելու դեպքում իր գումարը կհանի։AC Milan wrote:Դե փաստացի 87 MAN-երի պայմանագիրը նոր քաղաքապետն ա ստորագրում՝դժվար Մարությանի ստորագրածը մի հատ էլ ստորագրեր)))))))))))Barcamaniac wrote:-aram- wrote:Էս նոր քաղաքապետը 12 մետրանոց ավտոբուսների ձեռքբերման հետ մենակ մի բանում կապ ունի, որ արդեն որոշված, հաստատված 100 ավտոբուսների փողով ինքը 87 ավտոբուս առավ։AC Milan wrote:Ոնց չեմ հիշում՝Իկառուսը ավտոբուսների Maybach-ներ)))))))))))Сомалийский пират wrote:Երևանի համար 12 մետրանոց ավտոբուսներն էլ են փոքր լինելու։ Հիշում ես 90-ականներից իկարուսները, ընդ որում երկսալոնանի, այլ ոչ թե սովորական, այ էս տեսակ իկառուսները՝AC Milan wrote:Կյանքերը գալիս են՝87 հատ 12 մետրանոց MAN,ոչ թե չայնիզ զիբիլ։Սիրունանում ենք մի խոսքով…
Այ Երևանին այ սենց նորմալ, մեծ, իսկական ավտոբուսներ են պետք։ Նայեցի 16,5 մետրանոց էին էս երկար տիպի իկառուսները՝ https://ru.wikipedia.org/wiki/Ikarus_280
Այ տենց երկարություն ունեցող ավտոբուսներ են պետք․ մեծ սալոնով, այլ ոչ թե 8 կամ 12 մետրանոց տուզիկներ)) 16 ու 18 մետրանոց մարդավարի ավտոբուսներ են պետք գոնե հիմնական ուղղությունների վրա։
Դե երևի հաշվարկել են…Տրոլեյբուսներ էլ են բերելու…
Ասում ես էլի՝մի հինգ տարի առաջ տրաքած գազելի 50 դրամ թանկանալու դեբոշ էր՝էսօր MAN ենք գնում)))))))))))))Տարոնն էլ փողոց ա փակում՝չի ուզում թուրքանա))))))))))))))20 տարի էս քաղաքի կանայք ու աղջիկները գազելի դուռ էին ժիմ անում ու կզած երթևեկում։Դուք ոնց կարաք հետ գաք այ բռոնտոզավռներ)))
Իմիջիայլոց էս նոր քաղաքապետը նորմալ դեմք ա երևում։4 ամիս ա ընդամենը աշխատում ու սենց հարց ա լուծում։Մետրոն էլ ոնց որ ուրվագծվում ա։Մի խոսքով լավ ա լինելու
Բայց էս 87-ը էն հարյուրի փոխարե՞ն են, թե ի լրումն նրանց։ Հայկոն վերջին օրով ևս 100 հատի պայմանագիր չէ՞ր ստորագրել, թե՞ մրցույթի որոշումն էր։
Ոնց հասկանում եմ Մարությանի 100 ավտոբուսը էլի չինական թեմայա եղել,որը կարողացել են խափանել ու 100 չինականի փոխարեն 87 MAN ձեռք բերել։
sharaph and Mughdus like this post
- Սարգիս 88
- Сообщения : 706
Очки : 735
Репутация : 29
Дата регистрации : 21/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 22:06
Քաղաքի մեջի տրանսպորտը շահութաբեր չի էլ կարա լինի-aram- wrote:Էս հենց էտ 100 ավտոբուսն ա, որը դարձավ իտոգում էս թազա քաղաքապետի օրոք 87 ու որի տակ Հայկոն կռվով դավով ա իր համաձայնությունը դրել։ 25.000.000÷87×500÷100=1 436 781,61 այ էսքան մարդ մի ավտոբուսով պետք ա երթևեկի, որ էս ավտոբուսն իր սկզբնական գինը հանի։ Նորմալ երկրում 1 ավտոբուսի շահագործման ժամկետը տևում ա 10 տարի, էլ չեմ խոսում մեր ճամփեքի մասին։ 10 տարում 1.43 միլիոն մարդ։ Սրան գումարի ծախսվող վառելիքը, յուղ անիվ, զապչաստ, մեքենան շահագործողի ամսեկան աշխատավարձ, սպասարկողների աշխատավարձ, դիսպետչեր ու տենց... ու էս ծախսերն էլ վերածի դրամի, բաժանի 100-ի ու գումարի 1.43 միլիոնին։Barcamaniac wrote:-aram- wrote:Էս նոր քաղաքապետը 12 մետրանոց ավտոբուսների ձեռքբերման հետ մենակ մի բանում կապ ունի, որ արդեն որոշված, հաստատված 100 ավտոբուսների փողով ինքը 87 ավտոբուս առավ։AC Milan wrote:Ոնց չեմ հիշում՝Իկառուսը ավտոբուսների Maybach-ներ)))))))))))Сомалийский пират wrote:Երևանի համար 12 մետրանոց ավտոբուսներն էլ են փոքր լինելու։ Հիշում ես 90-ականներից իկարուսները, ընդ որում երկսալոնանի, այլ ոչ թե սովորական, այ էս տեսակ իկառուսները՝AC Milan wrote:Կյանքերը գալիս են՝87 հատ 12 մետրանոց MAN,ոչ թե չայնիզ զիբիլ։Սիրունանում ենք մի խոսքով…
Այ Երևանին այ սենց նորմալ, մեծ, իսկական ավտոբուսներ են պետք։ Նայեցի 16,5 մետրանոց էին էս երկար տիպի իկառուսները՝ https://ru.wikipedia.org/wiki/Ikarus_280
Այ տենց երկարություն ունեցող ավտոբուսներ են պետք․ մեծ սալոնով, այլ ոչ թե 8 կամ 12 մետրանոց տուզիկներ)) 16 ու 18 մետրանոց մարդավարի ավտոբուսներ են պետք գոնե հիմնական ուղղությունների վրա։
Դե երևի հաշվարկել են…Տրոլեյբուսներ էլ են բերելու…
Ասում ես էլի՝մի հինգ տարի առաջ տրաքած գազելի 50 դրամ թանկանալու դեբոշ էր՝էսօր MAN ենք գնում)))))))))))))Տարոնն էլ փողոց ա փակում՝չի ուզում թուրքանա))))))))))))))20 տարի էս քաղաքի կանայք ու աղջիկները գազելի դուռ էին ժիմ անում ու կզած երթևեկում։Դուք ոնց կարաք հետ գաք այ բռոնտոզավռներ)))
Իմիջիայլոց էս նոր քաղաքապետը նորմալ դեմք ա երևում։4 ամիս ա ընդամենը աշխատում ու սենց հարց ա լուծում։Մետրոն էլ ոնց որ ուրվագծվում ա։Մի խոսքով լավ ա լինելու
Բայց էս 87-ը էն հարյուրի փոխարե՞ն են, թե ի լրումն նրանց։ Հայկոն վերջին օրով ևս 100 հատի պայմանագիր չէ՞ր ստորագրել, թե՞ մրցույթի որոշումն էր։
Կարծեմ շահույթով աշխատող մետրոպոլիտեն ընդհանրապես չի եղել աշխարհում
Քոչը ու Չիբուռը էնքան անպատիվ են, որ դաժը Երևանից զգալի աղքատ Դուշանբեյի մակարդակի տրանսպորտի հարց չլուծեցին։
Հերիք չի օդից փող էին կպցնում շոֆեռների սեփական գազելներից օրը 30 հազար պլան հավաքելով, հլը մի հատ էլ ուզում էին կրկնապատկեին վարձը։
Ու էտ ժամանակները նոստալգիայով հիշող ֆորումակիցներ կան... ամենաշատը դա ուղեղումս չի տեղավորվում
Сомалийский пират, URTZ and sharaph like this post
- -aram-
- Сообщения : 893
Очки : 913
Репутация : 20
Дата регистрации : 22/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 22:17
Մետրոպոլիտենը դա լրիվ ուրիշ թեմա ա Սաքո ջան։ Դրա տակ քաղաքի ռազմավարական զարգացման, քաղաքը վերգետնյա տրանսպորտից թեթևացնելու հարցեր կան ու մետրոն հենց սենց հարցեր ա նաև լուծում, բացի նրանից, որ աշխարհի ամենահարմարավետ տրանսպորտն ա ու եթե քաղաքապետարանը պետությանը քցում վարկի տակ, այ սենց հարցերի դեպքում պետք ա քցի։Սարգիս 88 wrote:Քաղաքի մեջի տրանսպորտը շահութաբեր չի էլ կարա լինի-aram- wrote:Էս հենց էտ 100 ավտոբուսն ա, որը դարձավ իտոգում էս թազա քաղաքապետի օրոք 87 ու որի տակ Հայկոն կռվով դավով ա իր համաձայնությունը դրել։ 25.000.000÷87×500÷100=1 436 781,61 այ էսքան մարդ մի ավտոբուսով պետք ա երթևեկի, որ էս ավտոբուսն իր սկզբնական գինը հանի։ Նորմալ երկրում 1 ավտոբուսի շահագործման ժամկետը տևում ա 10 տարի, էլ չեմ խոսում մեր ճամփեքի մասին։ 10 տարում 1.43 միլիոն մարդ։ Սրան գումարի ծախսվող վառելիքը, յուղ անիվ, զապչաստ, մեքենան շահագործողի ամսեկան աշխատավարձ, սպասարկողների աշխատավարձ, դիսպետչեր ու տենց... ու էս ծախսերն էլ վերածի դրամի, բաժանի 100-ի ու գումարի 1.43 միլիոնին։Barcamaniac wrote:-aram- wrote:Էս նոր քաղաքապետը 12 մետրանոց ավտոբուսների ձեռքբերման հետ մենակ մի բանում կապ ունի, որ արդեն որոշված, հաստատված 100 ավտոբուսների փողով ինքը 87 ավտոբուս առավ։AC Milan wrote:Ոնց չեմ հիշում՝Իկառուսը ավտոբուսների Maybach-ներ)))))))))))Сомалийский пират wrote:Երևանի համար 12 մետրանոց ավտոբուսներն էլ են փոքր լինելու։ Հիշում ես 90-ականներից իկարուսները, ընդ որում երկսալոնանի, այլ ոչ թե սովորական, այ էս տեսակ իկառուսները՝AC Milan wrote:Կյանքերը գալիս են՝87 հատ 12 մետրանոց MAN,ոչ թե չայնիզ զիբիլ։Սիրունանում ենք մի խոսքով…
Այ Երևանին այ սենց նորմալ, մեծ, իսկական ավտոբուսներ են պետք։ Նայեցի 16,5 մետրանոց էին էս երկար տիպի իկառուսները՝ https://ru.wikipedia.org/wiki/Ikarus_280
Այ տենց երկարություն ունեցող ավտոբուսներ են պետք․ մեծ սալոնով, այլ ոչ թե 8 կամ 12 մետրանոց տուզիկներ)) 16 ու 18 մետրանոց մարդավարի ավտոբուսներ են պետք գոնե հիմնական ուղղությունների վրա։
Դե երևի հաշվարկել են…Տրոլեյբուսներ էլ են բերելու…
Ասում ես էլի՝մի հինգ տարի առաջ տրաքած գազելի 50 դրամ թանկանալու դեբոշ էր՝էսօր MAN ենք գնում)))))))))))))Տարոնն էլ փողոց ա փակում՝չի ուզում թուրքանա))))))))))))))20 տարի էս քաղաքի կանայք ու աղջիկները գազելի դուռ էին ժիմ անում ու կզած երթևեկում։Դուք ոնց կարաք հետ գաք այ բռոնտոզավռներ)))
Իմիջիայլոց էս նոր քաղաքապետը նորմալ դեմք ա երևում։4 ամիս ա ընդամենը աշխատում ու սենց հարց ա լուծում։Մետրոն էլ ոնց որ ուրվագծվում ա։Մի խոսքով լավ ա լինելու
Բայց էս 87-ը էն հարյուրի փոխարե՞ն են, թե ի լրումն նրանց։ Հայկոն վերջին օրով ևս 100 հատի պայմանագիր չէ՞ր ստորագրել, թե՞ մրցույթի որոշումն էր։
Կարծեմ շահույթով աշխատող մետրոպոլիտեն ընդհանրապես չի եղել աշխարհում
Քոչը ու Չիբուռը էնքան անպատիվ են, որ դաժը Երևանից զգալի աղքատ Դուշանբեյի մակարդակի տրանսպորտի հարց չլուծեցին։
Հերիք չի օդից փող էին կպցնում շոֆեռների սեփական գազելներից օրը 30 հազար պլան հավաքելով, հլը մի հատ էլ ուզում էին կրկնապատկեին վարձը։
Ու էտ ժամանակները նոստալգիայով հիշող ֆորումակիցներ կան... ամենաշատը դա ուղեղումս չի տեղավորվում
Mughdus likes this post
- URTZAdmin
- Сообщения : 2686
Очки : 2743
Репутация : 25
Дата регистрации : 23/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Sun 08 May 2022, 23:50
Er Ibk wrote:Բազմաթիվ տարիներ առաջ այս օրը հայերը ռուսների օգնությամբ ազատագրեցին բերդաքաղաք Շուշին,բայց մարդկանց ճշմարտությունը ասելու փոխարեն եսիմ ինչ լեգենդներ հյուսեցին ու դաշտային հրամանատարներին աստվածացրեցին (միայն Շուշիի պահով չէ այլ ընդհանուր այդ հաղթական պատերազմի)ու եսիմ ինչ արեցին ։Այո` հենց ռուսների օգնությամբ,ռուսական զենքի,ընենց, ոնցոր 44-օրյաի ժամանակ ազերիները թուրքերի օգնությամբ։
Առանձնակի հիշատակման են արժանի Վազգեն Սարգսյանը,Գռաչյովը ու էլի մի քանի հոգի։
Եվ ուրեմն խմենք նրանց կենացը եվ հիշենք ,որ մի ժամանակ այ այսպիսի պատմական հաղթանակներ ենք տարել։
Hashvenq te hatukes grum sentz marazmner vor qnnarkum sksvi , urish batsatrutyun avelia lava chtanq
Vanadzor, Սարգիս 88 and Mayis like this post
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 01:04
Դե հետո ինչ որ 1992 թվի ամառային հարձակումը այ իսկապես որ ռուսների զենքերով էր ու իրենց հովանավորությամբ)) Շուշին փաստորեն ռուսներ են վերցրել․․)))JEDI wrote:Er Ibk wrote:Բազմաթիվ տարիներ առաջ այս օրը հայերը ռուսների օգնությամբ ազատագրեցին բերդաքաղաք Շուշին,բայց մարդկանց ճշմարտությունը ասելու փոխարեն եսիմ ինչ լեգենդներ հյուսեցին ու դաշտային հրամանատարներին աստվածացրեցին (միայն Շուշիի պահով չէ այլ ընդհանուր այդ հաղթական պատերազմի)ու եսիմ ինչ արեցին ։Այո` հենց ռուսների օգնությամբ,ռուսական զենքի,ընենց, ոնցոր 44-օրյաի ժամանակ ազերիները թուրքերի օգնությամբ։
Առանձնակի հիշատակման են արժանի Վազգեն Սարգսյանը,Գռաչյովը ու էլի մի քանի հոգի։
Եվ ուրեմն խմենք նրանց կենացը եվ հիշենք ,որ մի ժամանակ այ այսպիսի պատմական հաղթանակներ ենք տարել։
Du qani tarelan es? Du kajarani depqery hishum es, ajd “nvirac” zenqy, qani kjanq arjecav?
Եթե նկատի ունի Սովետից Հայաստանին մնացած զենքը, ապա Ազերիստանը Սովետից եսիմ թե քանի անգամ ավելի շատ ա զենք ստացած եղել։
Ռուսները 1993-ի սկզբին նոր անցան հայերի կողմը Էլչիբեյի պատճառով, բայց Հայաստանը ինչ-որ տենց լուրջ ռազմական տեխնիկա պատերազմի տարիներին չի ստացել։ 1996-ին էր դա։ Պատերազմի տարիներին Ադրբեջանը միշտ էլ անգամներով առավելություն ա ունեցել։
Mayis and JEDI like this post
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 03:24
Օրինակ Էստոնիայում 2018 թվականից անցում են կատարել ամբողջությամբ անվճառ տրանսպորտի: Տալլինում էդ անցումը տեղի էր ունեցել ընդհանրապես 2013 թվականին։ Լյուքսեմբուրգում էլ են անցում կատարել անվճառ տրանսպորտին 2020 թվականից։-aram- wrote:
Մետրոպոլիտենը դա լրիվ ուրիշ թեմա ա Սաքո ջան։ Դրա տակ քաղաքի ռազմավարական զարգացման, քաղաքը վերգետնյա տրանսպորտից թեթևացնելու հարցեր կան ու մետրոն հենց սենց հարցեր ա նաև լուծում, բացի նրանից, որ աշխարհի ամենահարմարավետ տրանսպորտն ա ու եթե քաղաքապետարանը պետությանը քցում վարկի տակ, այ սենց հարցերի դեպքում պետք ա քցի։
Նենց որ էդ սուբսիդիավորումը շատ տեղերում կատարվում ա ոչ միայն մետրոյի համար, այլ ընդհանրապես նաև վերգետնյա տրանսպորտի։ Տարբեր մոտեցումներ կան ֆինանսական առումով, թե որն ա ավելի ճիշտ։
Բայց մեր մոտ կարելի ա ասել որ զրոական վիճակ ա տրանսպորտի առումով ու ինչ էլ անեն՝ դա կդիտվի որպես լուրջ բարելավում, քանի որ մենք պարզապես վերգետնյա տրանսպորտ չունեինք։ Էն ինչը որ կար՝ դա պոռնոգրաֆիա էր այլ ոչ թե տրանսպորտ, որի ֆոնի վրա անգամ նոր գազելներ էին դիտվում մի այլ կարգի առաջընթաց)), էլ չեմ ասում 8 մետրանոց ավտոբուսների մասին, որոնք իրականում շատ փոքր են Երևանի համար, բայց ոչնչի դիմաց ընդունվում են որպես սուպեր մուպեր առաջադիմություն))
Բայց իրականում 16-18 մետրանոց նորմալ մեծ ավտոբուսներ են պետք քաղաքին, քարտային համակարգ ա պետք, էլետրոնային ցուցատախտակներ են պետք կանգառներում, որտեղ որ կերևա թե որ ավտոբուսը էս պահին որտեղ ա գտնվում, նորմալ կանգառներ են պետք։ Ու էդ ամեն ինչը շուտվանից կարելի էր ստեղծել եթե չլիներ օդից փող ստանալու մորուցքը։
Նույնն էլ միջքաղաքային տրանսպորտի առումով՝ կատարյալ խայտառակություն ա։
- AC Milan
- Сообщения : 3372
Очки : 3543
Репутация : 159
Дата регистрации : 21/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 05:55
Եթե ուզում ենք պետություն դառնանք,դաշնակները պետք ա արգելվեն Հայաստանում ցմահ։Լևոնի ամենակշռադատված որոշումներից էր սրանց փակելը։Էս չարիք ա,սեկտայա,ինչ որ սև մագիայի դրսևորում ա ու տեռորիզմ։Կրոն են սրանք լրիվ։Անկախ Հայաստանի ողջ արյունը սրանց վրայա՝90-ականների սպանություններից,հոկտեմբերի 27-ից մինչև դաշնակ Ժիրոյի Սասնա ծռեր։Հիմա էլ Համբիկ են բերել ռասկռուտկա անում։Մեկը չկա հարցնի այ Համբիկ ջան էդ Հարվարդ ավարտած,եղեռնից 15 տարի անց ծնված թուրքին խփել ես,որ ինչ անես???Ինչ մեսիջ ես ուղարկել աշխարհին???Սրանց գոյության միակ թեման՝ցեղասպանությունն ա,որի անվան տակ կթում են սփյուռքը,Հայաստանի ու Արցախի անտառները,հանքերը,հեկ-երը,օբյեկտներն ու կոալիցիոն պորտֆելները։Հենց սրանք հեռացվում են իշխանությունից,անմիջապես մարդ են սպանում։Նայում ես էդ ակտիվիստ նոր չափահաս դարձած էրեխեքին՝կոնկրետ ուղեղները լվացած ա։Պատրաստի ջիհադիստ են՝առանց էմոցիայի ու կյանքի՝կոնկրետ ռոբոտացված հրաման են կատարում։
Նիկոլը սրանց ժոստկի տուպիկ ա տվել՝փողոցով պռավալ են գնացել,երկրի սոկերից կտրվել են,թուրքերի հետ էլ թշնամանքի դեէսկալացիայա գնում ու հիմա սրանց մնալույա մի տարբերակ՝արդեն պարզ ա,թե որը։
Ժողովրդավար Հայաստանն ու դաշնակները չեն կարա համատեղ գոյատևեն՝ասենք էդ նույնն ա,ոնց որ Իսպանիայում ԷՏԱ-ն մտնի խորհրդարան,կամ Իտալիայում Նդրանգետան…Էսօր տարբերակ տեսա,որ պետությունը հավաքագրում ա վերջին 30 տարիների ամենահնչեղ հանցագործությունները,որոնց բոլորի մեջ սրանց անդամներն են՝Համբարձում Գալստյանից մինչև Վազգեն,քեյս ա սարքում ու արգելում սրանց գործունեությունը Հայաստանի տարածքում…
Քանի սրանք կան,Հայաստանի կյանքը չի խաղաղվելու…
Նիկոլը սրանց ժոստկի տուպիկ ա տվել՝փողոցով պռավալ են գնացել,երկրի սոկերից կտրվել են,թուրքերի հետ էլ թշնամանքի դեէսկալացիայա գնում ու հիմա սրանց մնալույա մի տարբերակ՝արդեն պարզ ա,թե որը։
Ժողովրդավար Հայաստանն ու դաշնակները չեն կարա համատեղ գոյատևեն՝ասենք էդ նույնն ա,ոնց որ Իսպանիայում ԷՏԱ-ն մտնի խորհրդարան,կամ Իտալիայում Նդրանգետան…Էսօր տարբերակ տեսա,որ պետությունը հավաքագրում ա վերջին 30 տարիների ամենահնչեղ հանցագործությունները,որոնց բոլորի մեջ սրանց անդամներն են՝Համբարձում Գալստյանից մինչև Վազգեն,քեյս ա սարքում ու արգելում սրանց գործունեությունը Հայաստանի տարածքում…
Քանի սրանք կան,Հայաստանի կյանքը չի խաղաղվելու…
URTZ likes this post
- -aram-
- Сообщения : 893
Очки : 913
Репутация : 20
Дата регистрации : 22/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 12:44
Դու էլ երկրներ ես գտել մեզ հետ համեմատելու համար? Մեր պետական բյուջեյից 3 անգամ շատ բյուջե ունեցող Էստոնիան ունի երկու անգամ քիչ բնակչություն, բյուջեյի 15% - ը չի հատկացնում զինված ուժերին, Եվրոմիության, ՆԱՏՈ-ի անդամ ա, չունի 30 տոկոս աղքատություն։ Մեր համար հիմա ամեն կոպեկն էլ կարևոր պետք ա լինի, ամեն ինչում պետք ա փորձել խնայել, ու տենց մի 7-8 տարի ամենաքիչը։ Մենք էս տարի մեր պետական պարտքի մարմանը ավելի շատ գումար ենք հատկացրել, քան թե բանակին։ Որովհետև առանց հասկանալու վերցրել են ու մինչև հիմա էլ որ նայես, անկապ տեղը փող վերցնելու թեմաներ էլի կգտնես։ Իսկ էտ փողը որ տալիս են, որքան էլ որ տհաճ լինի, գալիս ա մի պահ, որ այդ գումարները պետք ա հետ վերադարձնել։Сомалийский пират wrote:Օրինակ Էստոնիայում 2018 թվականից անցում են կատարել ամբողջությամբ անվճառ տրանսպորտի: Տալլինում էդ անցումը տեղի էր ունեցել ընդհանրապես 2013 թվականին։ Լյուքսեմբուրգում էլ են անցում կատարել անվճառ տրանսպորտին 2020 թվականից։-aram- wrote:
Մետրոպոլիտենը դա լրիվ ուրիշ թեմա ա Սաքո ջան։ Դրա տակ քաղաքի ռազմավարական զարգացման, քաղաքը վերգետնյա տրանսպորտից թեթևացնելու հարցեր կան ու մետրոն հենց սենց հարցեր ա նաև լուծում, բացի նրանից, որ աշխարհի ամենահարմարավետ տրանսպորտն ա ու եթե քաղաքապետարանը պետությանը քցում վարկի տակ, այ սենց հարցերի դեպքում պետք ա քցի։
Նենց որ էդ սուբսիդիավորումը շատ տեղերում կատարվում ա ոչ միայն մետրոյի համար, այլ ընդհանրապես նաև վերգետնյա տրանսպորտի։ Տարբեր մոտեցումներ կան ֆինանսական առումով, թե որն ա ավելի ճիշտ։
Բայց մեր մոտ կարելի ա ասել որ զրոական վիճակ ա տրանսպորտի առումով ու ինչ էլ անեն՝ դա կդիտվի որպես լուրջ բարելավում, քանի որ մենք պարզապես վերգետնյա տրանսպորտ չունեինք։ Էն ինչը որ կար՝ դա պոռնոգրաֆիա էր այլ ոչ թե տրանսպորտ, որի ֆոնի վրա անգամ նոր գազելներ էին դիտվում մի այլ կարգի առաջընթաց)), էլ չեմ ասում 8 մետրանոց ավտոբուսների մասին, որոնք իրականում շատ փոքր են Երևանի համար, բայց ոչնչի դիմաց ընդունվում են որպես սուպեր մուպեր առաջադիմություն))
Բայց իրականում 16-18 մետրանոց նորմալ մեծ ավտոբուսներ են պետք քաղաքին, քարտային համակարգ ա պետք, էլետրոնային ցուցատախտակներ են պետք կանգառներում, որտեղ որ կերևա թե որ ավտոբուսը էս պահին որտեղ ա գտնվում, նորմալ կանգառներ են պետք։ Ու էդ ամեն ինչը շուտվանից կարելի էր ստեղծել եթե չլիներ օդից փող ստանալու մորուցքը։
Նույնն էլ միջքաղաքային տրանսպորտի առումով՝ կատարյալ խայտառակություն ա։
Մետրոն նորից կրկնեմ, դա լրիվ ուրիշ թեմա ա ու դրա վրա, թեկուզ վարկով պետք ա ծախսվի։ Եթե մի տեղ կա, որտեղ Երևան քաղաքի տրանսպորտի վրա պետք ա չխնայել, դա մետրոն ա։ Մենք 40 տարի ա, ինչ մետրո ունենք։ Մեր հարևան Իրանը օրինակ, կամ նույն Թուրքիան, մեզնից ուշ են մետրո կառուցել։ Պետք ա լուրջ քայլեր անել ես ուղղությամբ, ռազմավարություն մշակել, թեկուզ ամեն 5 տարին մեկ 1 մետրոյի կայարան շահագործելով պետք ա Երևան քաղաքի ծայրամասերը մետրոյով իրար կապել։ Դու մի աշխատանքային օր առավոտ ժամը 9-ին գնա Շենգավիթ կայարան ու կտեսնես թե ինչ ուղեվորահոսք են ապահովում Շենգավիթ ու Չարբախ կայարանները, չնայած նրան, որ մեր մետրոն մնացել ա 80-ականների տակ ու չի զարգացել։
Mughdus likes this post
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 13:17
Իսկ ինչ հիմքով ես արգելելու էն ֆոնի վրա երբ որ Ֆրանսիայում ուլտրաաջ ազգայնական ուժի մշտական ընտանեկան թեկնածուն․․)) 41,5 տոկոս ա հավաքում։AC Milan wrote:Եթե ուզում ենք պետություն դառնանք,դաշնակները պետք ա արգելվեն Հայաստանում ցմահ։Լևոնի ամենակշռադատված որոշումներից էր սրանց փակելը։Էս չարիք ա,սեկտայա,ինչ որ սև մագիայի դրսևորում ա ու տեռորիզմ։Կրոն են սրանք լրիվ։Անկախ Հայաստանի ողջ արյունը սրանց վրայա՝90-ականների սպանություններից,հոկտեմբերի 27-ից մինչև դաշնակ Ժիրոյի Սասնա ծռեր։Հիմա էլ Համբիկ են բերել ռասկռուտկա անում։Մեկը չկա հարցնի այ Համբիկ ջան էդ Հարվարդ ավարտած,եղեռնից 15 տարի անց ծնված թուրքին խփել ես,որ ինչ անես???Ինչ մեսիջ ես ուղարկել աշխարհին???Սրանց գոյության միակ թեման՝ցեղասպանությունն ա,որի անվան տակ կթում են սփյուռքը,Հայաստանի ու Արցախի անտառները,հանքերը,հեկ-երը,օբյեկտներն ու կոալիցիոն պորտֆելները։Հենց սրանք հեռացվում են իշխանությունից,անմիջապես մարդ են սպանում։Նայում ես էդ ակտիվիստ նոր չափահաս դարձած էրեխեքին՝կոնկրետ ուղեղները լվացած ա։Պատրաստի ջիհադիստ են՝առանց էմոցիայի ու կյանքի՝կոնկրետ ռոբոտացված հրաման են կատարում։
Նիկոլը սրանց ժոստկի տուպիկ ա տվել՝փողոցով պռավալ են գնացել,երկրի սոկերից կտրվել են,թուրքերի հետ էլ թշնամանքի դեէսկալացիայա գնում ու հիմա սրանց մնալույա մի տարբերակ՝արդեն պարզ ա,թե որը։
Ժողովրդավար Հայաստանն ու դաշնակները չեն կարա համատեղ գոյատևեն՝ասենք էդ նույնն ա,ոնց որ Իսպանիայում ԷՏԱ-ն մտնի խորհրդարան,կամ Իտալիայում Նդրանգետան…Էսօր տարբերակ տեսա,որ պետությունը հավաքագրում ա վերջին 30 տարիների ամենահնչեղ հանցագործությունները,որոնց բոլորի մեջ սրանց անդամներն են՝Համբարձում Գալստյանից մինչև Վազգեն,քեյս ա սարքում ու արգելում սրանց գործունեությունը Հայաստանի տարածքում…
Քանի սրանք կան,Հայաստանի կյանքը չի խաղաղվելու…
Պարզապես նորմալ ընտրություններ ա պետք անցկացնել ու դրանք գնալով ավելի քիչ տոկոսներ կստանան։ Այսինքն, նենց ա պետք անել որպեսզի դաշնակները չդիտվեն որպես հիմնական այլընտրանք։
5-10 տոկոսի շրջանակներում իրենք պետք ա լինեն իդեալում՝ ոչ ավել, ոչ քիչ․․))
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 13:34
Թող տրանսպորտի գինը 200 հարյուր դրամ դարձնեն ու նորմալ ավտոբուսներ բերեն եթե տենց ա, թեև 100 դրամով էլ շուտվանից կարող էին ստեղծել էդ համակարգը առանց քանդելու սովետականը։ Գիտես թե Էստոնիան որքան գումար ա ծախսում բյուջեյից տրանսպորտի ֆինանսավորման համար?-aram- wrote:
Դու էլ երկրներ ես գտել մեզ հետ համեմատելու համար? Մեր պետական բյուջեյից 3 անգամ շատ բյուջե ունեցող Էստոնիան ունի երկու անգամ քիչ բնակչություն, բյուջեյի 15% - ը չի հատկացնում զինված ուժերին, Եվրոմիության, ՆԱՏՈ-ի անդամ ա, չունի 30 տոկոս աղքատություն։ Մեր համար հիմա ամեն կոպեկն էլ կարևոր պետք ա լինի, ամեն ինչում պետք ա փորձել խնայել, ու տենց մի 7-8 տարի ամենաքիչը։ Մենք էս տարի մեր պետական պարտքի մարմանը ավելի շատ գումար ենք հատկացրել, քան թե բանակին։ Որովհետև առանց հասկանալու վերցրել են ու մինչև հիմա էլ որ նայես, անկապ տեղը փող վերցնելու թեմաներ էլի կգտնես։ Իսկ էտ փողը որ տալիս են, որքան էլ որ տհաճ լինի, գալիս ա մի պահ, որ այդ գումարները պետք ա հետ վերադարձնել։
Մետրոն նորից կրկնեմ, դա լրիվ ուրիշ թեմա ա ու դրա վրա, թեկուզ վարկով պետք ա ծախսվի։ Եթե մի տեղ կա, որտեղ Երևան քաղաքի տրանսպորտի վրա պետք ա չխնայել, դա մետրոն ա։ Մենք 40 տարի ա, ինչ մետրո ունենք։ Մեր հարևան Իրանը օրինակ, կամ նույն Թուրքիան, մեզնից ուշ են մետրո կառուցել։ Պետք ա լուրջ քայլեր անել ես ուղղությամբ, ռազմավարություն մշակել, թեկուզ ամեն 5 տարին մեկ 1 մետրոյի կայարան շահագործելով պետք ա Երևան քաղաքի ծայրամասերը մետրոյով իրար կապել։ Դու մի աշխատանքային օր առավոտ ժամը 9-ին գնա Շենգավիթ կայարան ու կտեսնես թե ինչ ուղեվորահոսք են ապահովում Շենգավիթ ու Չարբախ կայարանները, չնայած նրան, որ մեր մետրոն մնացել ա 80-ականների տակ ու չի զարգացել։
Հեսա՝
Kоличество пассажиров не выросло, а вот бюджетные траты — практически удвоились. Если в 2017 году, до реформы, они составляли 21,9 миллионов евро (почти 2 миллиарда рублей), то в 2019-м они составили уже 43,1 миллиона евро. Прогнозы показывают, что такими темпами к 2024 году затраты на общественный транспорт Эстонии будут составлять 64,6 миллионов евро в год.
https://city4people.ru/post/besplatnyy-transport-v-estonii-cel-ne-dostignuta.html
Դե հիմա հաշվի թե մեր մաֆիոզ-փրկիչ գծատերերը միասին տարեկան քանի տասնյակ միլիոն դոլար էին օդից ստանում 20-25 տարի անընդմեջ մենակ Երևանում․․․)))
Մետրոյի առումով․ եթե գոնե մի 3 կայարան կառուցեն չէ, ապա ինձ թվում ա տարեկան ուղևորահոսքը կհասնի 50 միլիոնի ավելանալով ավելի քան 2 անգամ։ Կամ գուցե նույնիսկ 3 անգամ ու 4 վագոնանոց գնանցների կանցնեն (մեր մետրոյի կայարանների երկարությունը ընդհանրապես նախատեսված ա մաքսիմում 5 վագոնանոց գնացքների համար)։ Այսինքն, եկամուտները աճելու են շատ ավելի շատ, քան թե ծախսերը, բոլոր կայարանների ծանրաբեռնվածությունը ահագին կբարձրանա։ Անգամ մի նոր կայարանի դեպքում 30 տոկոսանոց աճ ա սպասվում ենթադրում են։
Vanadzor, Սարգիս 88 and -aram- like this post
- -aram-
- Сообщения : 893
Очки : 913
Репутация : 20
Дата регистрации : 22/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 13:54
Չի կարելի 30 տոկոսանոց աղքատություն ունեցող երկրում տրանսպորտի գին բարձրացնել։ Դա անբարոյականություն կլինի։ Պետք ա մի ցիկլ, 1 տասնամյակով ավտոպարկդ լինի ոնց որ ասում են չինական ժեխ։ Հաջորդ տասնամյակին, եթե երկրիդ բնակչության կենսամակարդակը բարձրացնես, բերես պուպուշ MAN էր, էն ժամանակ խնդրեմ, երես կունենաս տրանսպորտի գինը բարձրացնելու համար։ Էս եվրոպացիների հետ խաղերը, թե բա դուք մեզ վարկով գումար տվեք, մենք էլ ձեզնից այդ գումարով ավտոբուսներ գնենք, սկսել ա Տարոնը։ Խոսքը գնում էր մոտ 200 միլիոն եվրո վարկի մասին ու եթե դա լիներ, տրանսպորտի գինը հաստատ դառնալու էր 200 դրամ։ Հետո էս թեման սկսեց կաչատ անել Ավինյան Տիկոն ու էս 87 MAN-ը հենց էստեղից ա գալիս։Сомалийский пират wrote:Թող տրանսպորտի գինը 200 հարյուր դրամ դարձնեն ու նորմալ ավտոբուսներ բերեն եթե տենց ա, թեև 100 դրամով էլ շուտվանից կարող էին ստեղծել էդ համակարգը առանց քանդելու սովետականը։ Գիտես թե Էստոնիան որքան գումար ա ծախսում բյուջեյից տրանսպորտի ֆինանսավորման համար?-aram- wrote:
Դու էլ երկրներ ես գտել մեզ հետ համեմատելու համար? Մեր պետական բյուջեյից 3 անգամ շատ բյուջե ունեցող Էստոնիան ունի երկու անգամ քիչ բնակչություն, բյուջեյի 15% - ը չի հատկացնում զինված ուժերին, Եվրոմիության, ՆԱՏՈ-ի անդամ ա, չունի 30 տոկոս աղքատություն։ Մեր համար հիմա ամեն կոպեկն էլ կարևոր պետք ա լինի, ամեն ինչում պետք ա փորձել խնայել, ու տենց մի 7-8 տարի ամենաքիչը։ Մենք էս տարի մեր պետական պարտքի մարմանը ավելի շատ գումար ենք հատկացրել, քան թե բանակին։ Որովհետև առանց հասկանալու վերցրել են ու մինչև հիմա էլ որ նայես, անկապ տեղը փող վերցնելու թեմաներ էլի կգտնես։ Իսկ էտ փողը որ տալիս են, որքան էլ որ տհաճ լինի, գալիս ա մի պահ, որ այդ գումարները պետք ա հետ վերադարձնել։
Մետրոն նորից կրկնեմ, դա լրիվ ուրիշ թեմա ա ու դրա վրա, թեկուզ վարկով պետք ա ծախսվի։ Եթե մի տեղ կա, որտեղ Երևան քաղաքի տրանսպորտի վրա պետք ա չխնայել, դա մետրոն ա։ Մենք 40 տարի ա, ինչ մետրո ունենք։ Մեր հարևան Իրանը օրինակ, կամ նույն Թուրքիան, մեզնից ուշ են մետրո կառուցել։ Պետք ա լուրջ քայլեր անել ես ուղղությամբ, ռազմավարություն մշակել, թեկուզ ամեն 5 տարին մեկ 1 մետրոյի կայարան շահագործելով պետք ա Երևան քաղաքի ծայրամասերը մետրոյով իրար կապել։ Դու մի աշխատանքային օր առավոտ ժամը 9-ին գնա Շենգավիթ կայարան ու կտեսնես թե ինչ ուղեվորահոսք են ապահովում Շենգավիթ ու Չարբախ կայարանները, չնայած նրան, որ մեր մետրոն մնացել ա 80-ականների տակ ու չի զարգացել։
Հեսա՝
Kоличество пассажиров не выросло, а вот бюджетные траты — практически удвоились. Если в 2017 году, до реформы, они составляли 21,9 миллионов евро (почти 2 миллиарда рублей), то в 2019-м они составили уже 43,1 миллиона евро. Прогнозы показывают, что такими темпами к 2024 году затраты на общественный транспорт Эстонии будут составлять 64,6 миллионов евро в год.
https://city4people.ru/post/besplatnyy-transport-v-estonii-cel-ne-dostignuta.htmlhttps://city4people.ru/post/besplatnyy-transport-v-estonii-cel-ne-dostignuta.html
Դե հիմա հաշվի թե մեր մաֆիոզ-փրկիչ գծատերերը միասին տարեկան քանի տասնյակ միլիոն դոլար էին օդից ստանում 20-25 տարի անընդմեջ մենակ Երևանում․․․)))
Մետրոյի առումով․ եթե գոնե մի 3 կայարան կառուցեն չէ, ապա ինձ թվում ա տարեկան ուղևորահոսքը կհասնի 50 միլիոնի ավելանալով ավելի քան 2 անգամ։ Կամ գուցե նույնիսկ 3 անգամ ու 4 վագոնանոց գնանցների կանցնեն (մեր մետրոյի կայարանների երկարությունը ընդհանրապես նախատեսված ա մաքսիմում 5 վագոնանոց գնացքների համար)։ Այսինքն, եկամուտները կաճելու են շատ ավելի շատ, քան թե ծախսերը, բոլոր կայարանների ծանրաբեռնվածությունը ահագին կբարձրանա։ Անգամ մի նոր կայարանի դեպքում 30 տոկոսանոց աճ ա սպասվում ենթադրում են։
Mughdus likes this post
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 14:08
Բոլորը լավ էլ կհամաձայնվեն 200 դրամի հետ։ Ի վերջո ավելի քան 20 տարի ա 100 դրամ ա։ Այսինքն, իրականում տրանսպորտի գինը 20 տարվա մեջ երևի ավելի քան 2 անգամ էժանացել ա))-aram- wrote:
Չի կարելի 30 տոկոսանոց աղքատություն ունեցող երկրում տրանսպորտի գին բարձրացնել։ Դա անբարոյականություն կլինի։ Պետք ա մի ցիկլ, 1 տասնամյակով ավտոպարկդ լինի ոնց որ ասում են չինական ժեխ։ Հաջորդ տասնամյակին, եթե երկրիդ բնակչության կենսամակարդակը բարձրացնես, բերես պուպուշ MAN էր, էն ժամանակ խնդրեմ, երես կունենաս տրանսպորտի գինը բարձրացնելու համար։ Էս եվրոպացիների հետ խաղերը, թե բա դուք մեզ վարկով գումար տվեք, մենք էլ ձեզնից այդ գումարով ավտոբուսներ գնենք, սկսել ա Տարոնը։ Խոսքը գնում էր մոտ 200 միլիոն եվրո վարկի մասին ու եթե դա լիներ, տրանսպորտի գինը հաստատ դառնալու էր 200 դրամ։ Հետո էս թեման սկսեց կաչատ անել Ավինյան Տիկոն ու էս 87 MAN-ը հենց էստեղից ա գալիս։
Պլուս եթե չեն ուզում բարձրացնեն ապա թող բյուջեից սուբսիդավորեն։ Խոսքը ինչ-որ աստղաբաշխական գումարների մասին չի գնում, որ չեն կարողանա։ Միշտ էլ կարող էին նորմալ տրանսպորտային համակարգ ստեղծել։ Պարզապես օդից փող ստանալու ցանկությունը ավելի մեծ էր։
Ինչ ես էդ MAN-ից տենց կպել․․...))))))
Պրիչեմ տուտ ընդհանրապես մակնիշը?)) Մեզ պետք են 16 մետրանոց նորմալ եքա ավտոբուսներ, որոնք չեն գնվում՝ դա ա փաստը)) 8 կամ 12 մետրանոց փոքր ավտոբուսներ են գնում ու դրա վրա են ուրախանում, քանի որ խայտառակությունից հետո իրենք էլ են սուպեր մուպեր երևում։
Մի խոսքով, քարտային համակարգ ա պետք, եքա ավտոբուսներ են պետք գոնե հիմնական ուղղություններում ու պլուս էլեկտրոնային տաբլոներ են պետք կանգառներում, որտեղ որ կցուցադրվի թե որ ավտոբուսը ներկա պահին որտեղ ա գտնվում։ Դա 2-3 տարում էլ կարելի ա անել եթե ցանկություն լինի, ինչ տասնամյակներ?))
- AC Milan
- Сообщения : 3372
Очки : 3543
Репутация : 159
Дата регистрации : 21/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 14:14
Էստեղ ընտրվելու խնդիրը չի,այլ ընդհանրապես իրենց գոյությունը։Գրել եմ,որ հենց չնտրվելու,կամ իշխանության մաս չկազմելու դեպքում միշտ ավելի ռադիկալ ու վտանգավոր են դարձել ու միշտ դա ուղեկցվել ա սպանություններով։Լե Պենի հետ ընդհանրապես զուգահեռներ չկան։Լե Պենը ոչ Փարիզի քաղաքապետ ա խփել,ոչ էլ Ֆրանսիայի վարչապետ։Սրանց կարաս համեմատես Համասի,ԷՏԱ-ի,կամ Հեզբոլլահի հետ։Сомалийский пират wrote:Իսկ ինչ հիմքով ես արգելելու էն ֆոնի վրա երբ որ Ֆրանսիայում ուլտրաաջ ազգայնական ուժի մշտական ընտանեկան թեկնածուն․․)) 41,5 տոկոս ա հավաքում։AC Milan wrote:Եթե ուզում ենք պետություն դառնանք,դաշնակները պետք ա արգելվեն Հայաստանում ցմահ։Լևոնի ամենակշռադատված որոշումներից էր սրանց փակելը։Էս չարիք ա,սեկտայա,ինչ որ սև մագիայի դրսևորում ա ու տեռորիզմ։Կրոն են սրանք լրիվ։Անկախ Հայաստանի ողջ արյունը սրանց վրայա՝90-ականների սպանություններից,հոկտեմբերի 27-ից մինչև դաշնակ Ժիրոյի Սասնա ծռեր։Հիմա էլ Համբիկ են բերել ռասկռուտկա անում։Մեկը չկա հարցնի այ Համբիկ ջան էդ Հարվարդ ավարտած,եղեռնից 15 տարի անց ծնված թուրքին խփել ես,որ ինչ անես???Ինչ մեսիջ ես ուղարկել աշխարհին???Սրանց գոյության միակ թեման՝ցեղասպանությունն ա,որի անվան տակ կթում են սփյուռքը,Հայաստանի ու Արցախի անտառները,հանքերը,հեկ-երը,օբյեկտներն ու կոալիցիոն պորտֆելները։Հենց սրանք հեռացվում են իշխանությունից,անմիջապես մարդ են սպանում։Նայում ես էդ ակտիվիստ նոր չափահաս դարձած էրեխեքին՝կոնկրետ ուղեղները լվացած ա։Պատրաստի ջիհադիստ են՝առանց էմոցիայի ու կյանքի՝կոնկրետ ռոբոտացված հրաման են կատարում։
Նիկոլը սրանց ժոստկի տուպիկ ա տվել՝փողոցով պռավալ են գնացել,երկրի սոկերից կտրվել են,թուրքերի հետ էլ թշնամանքի դեէսկալացիայա գնում ու հիմա սրանց մնալույա մի տարբերակ՝արդեն պարզ ա,թե որը։
Ժողովրդավար Հայաստանն ու դաշնակները չեն կարա համատեղ գոյատևեն՝ասենք էդ նույնն ա,ոնց որ Իսպանիայում ԷՏԱ-ն մտնի խորհրդարան,կամ Իտալիայում Նդրանգետան…Էսօր տարբերակ տեսա,որ պետությունը հավաքագրում ա վերջին 30 տարիների ամենահնչեղ հանցագործությունները,որոնց բոլորի մեջ սրանց անդամներն են՝Համբարձում Գալստյանից մինչև Վազգեն,քեյս ա սարքում ու արգելում սրանց գործունեությունը Հայաստանի տարածքում…
Քանի սրանք կան,Հայաստանի կյանքը չի խաղաղվելու…
Պարզապես նորմալ ընտրություններ ա պետք անցկացնել ու դրանք գնալով ավելի քիչ տոկոսներ կստանան։ Այսինքն, նենց ա պետք անել որպեսզի դաշնակները չդիտվեն որպես հիմնական այլընտրանք։
5-10 տոկոսի շրջանակներում իրենք պետք ա լինեն իդեալում՝ ոչ ավել, ոչ քիչ․․))
Իսկ արգելման հիմքերը լիքն են՝բավական ա միայն իրավական գնահատական տալ սրանց հետևից ձգվող քրեական շլեյֆին՝Դրո-ի բանդայից սկսած…Էսօրվա սրանց պարագլուխների մեղքը դատարանում ապացուցված ա եղել,Հրանտ Մարգարյանը ընդհանրապես ցմահ ա դատապարտվել։Հետո գալիս ա Քոչը ու Լևոնի հեռանալուց անմիջապես հետո 1998-ին Մարգարյանը դուրս ա գալիս բանտից։Ու ընդամենը մեկ տարի անց հունանյանը դահլիճից զանգում ա սրան ու ասում Հրանտ խփել եմ,եկեք։Սրանք դինամիտ են Հայաստանի տակ ու ազգային անվտանգության սպառնալիք։
- -aram-
- Сообщения : 893
Очки : 913
Репутация : 20
Дата регистрации : 22/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 14:20
ուրեմն իմացիր, հենց տրանսպորտի գինը դառնա 200 դրամ, տաքսու գինն էլ ա բարձրանալու։ Այսինքն դու խփում ես ոչ մենակ էն աղքատի գրպանին, այլ նաև միջին խավին, ով կարող ա իրեն թույլ տալ տաքսով երթևեկելու։Сомалийский пират wrote:Բոլորը լավ էլ կհամաձայնվեն 200 դրամի հետ։ Ի վերջո ավելի քան 20 տարի ա 100 դրամ ա։ Այսինքն, իրականում տրանսպորտի գինը 20 տարվա մեջ երևի ավելի քան 2 անգամ էժանացել ա))-aram- wrote:
Չի կարելի 30 տոկոսանոց աղքատություն ունեցող երկրում տրանսպորտի գին բարձրացնել։ Դա անբարոյականություն կլինի։ Պետք ա մի ցիկլ, 1 տասնամյակով ավտոպարկդ լինի ոնց որ ասում են չինական ժեխ։ Հաջորդ տասնամյակին, եթե երկրիդ բնակչության կենսամակարդակը բարձրացնես, բերես պուպուշ MAN էր, էն ժամանակ խնդրեմ, երես կունենաս տրանսպորտի գինը բարձրացնելու համար։ Էս եվրոպացիների հետ խաղերը, թե բա դուք մեզ վարկով գումար տվեք, մենք էլ ձեզնից այդ գումարով ավտոբուսներ գնենք, սկսել ա Տարոնը։ Խոսքը գնում էր մոտ 200 միլիոն եվրո վարկի մասին ու եթե դա լիներ, տրանսպորտի գինը հաստատ դառնալու էր 200 դրամ։ Հետո էս թեման սկսեց կաչատ անել Ավինյան Տիկոն ու էս 87 MAN-ը հենց էստեղից ա գալիս։
Պլուս եթե չեն ուզում բարձրացնեն ապա թող բյուջեից սուբսիդավորեն։ Խոսքը ինչ-որ աստղաբաշխական գումարների մասին չի գնում, որ չեն կարողանա։ Միշտ էլ կարող էին նորմալ տրանսպորտային համակարգ ստեղծել։ Պարզապես օդից փող ստանալու ցանկությունը ավելի մեծ էր։
Ինչ ես էդ MAN-ից տենց կպել․․...))))))
Պրիչեմ տուտ ընդհանրապես մակնիշը?)) Մեզ պետք են 16 մետրանոց նորմալ եքա ավտոբուսներ, որոնք չեն գնվում՝ դա ա փաստը)) 8 կամ 12 մետրանոց փոքր ավտոբուսներ են գնում ու դրա վրա են ուրախանում, քանի որ խայտառակությունից հետո իրենք էլ են սուպեր մուպեր երևում։
Մի խոսքով, քարտային համակարգ ա պետք, եքա ավտոբուսներ են պետք գոնե հիմնական ուղղություններում ու պլուս էլեկտրոնային տաբլոներ են պետք կանգառներում, որտեղ որ կցուցադրվի թե որ ավտոբուսը ներկա պահին որտեղ ա գտնվում։ Դա 2-3 տարում էլ կարելի ա անել եթե ցանկություն լինի, ինչ տասնամյակներ?))
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 14:27
Դեմոկրատ չես էլի ոտքիս գլուխ, արգերման ճանապարհն ես նախընտրում․․))AC Milan wrote:
Էստեղ ընտրվելու խնդիրը չի,այլ ընդհանրապես իրենց գոյությունը։Գրել եմ,որ հենց չնտրվելու,կամ իշխանության մաս չկազմելու դեպքում միշտ ավելի ռադիկալ ու վտանգավոր են դարձել ու միշտ դա ուղեկցվել ա սպանություններով։Լե Պենի հետ ընդհանրապես զուգահեռներ չկան։Լե Պենը ոչ Փարիզի քաղաքապետ ա խփել,ոչ էլ Ֆրանսիայի վարչապետ։Սրանց կարաս համեմատես Համասի,ԷՏԱ-ի,կամ Հեզբոլլահի հետ։
Իսկ արգելման հիմքերը լիքն են՝բավական ա միայն իրավական գնահատական տալ սրանց հետևից ձգվող քրեական շլեյֆին՝Դրո-ի բանդայից սկսած…Էսօրվա սրանց պարագլուխների մեղքը դատարանում ապացուցված ա եղել,Հրանտ Մարգարյանը ընդհանրապես ցմահ ա դատապարտվել։Հետո գալիս ա Քոչը ու Լևոնի հեռանալուց անմիջապես հետո 1998-ին Մարգարյանը դուրս ա գալիս բանտից։Ու ընդամենը մեկ տարի անց հունանյանը դահլիճից զանգում ա սրան ու ասում Հրանտ խփել եմ,եկեք։Սրանք դինամիտ են Հայաստանի տակ ու ազգային անվտանգության սպառնալիք։
Արգերելու համար պետք ա կարողանաս ապացուցել որ իրենք որպես էդպիսին ահաբեկչական կազմակերպություն են, այլ ոչ թե զուտ առանձին դաշնակներ հանցագործներ են։
Համ էլ Պուտինը չի թողնի արգելել՝ կպատժի։ Կասի բռնապետություն եք հաստատում, սորոսական ֆաշիստներ եք
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 14:32
Բայց ինչի համար պետք ա բարձրանան տաքսու գները, եթե էդ ոլորտում չկա մոնոպոլիա?-aram- wrote:
ուրեմն իմացիր, հենց տրանսպորտի գինը դառնա 200 դրամ, տաքսու գինն էլ ա բարձրանալու։ Այսինքն դու խփում ես ոչ մենակ էն աղքատի գրպանին, այլ նաև միջին խավին, ով կարող ա իրեն թույլ տալ տաքսով երթևեկելու։
- -aram-
- Сообщения : 893
Очки : 913
Репутация : 20
Дата регистрации : 22/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 14:46
3 հոգով 7 կիլոմետր ճամփա են գնալու, տրանսպորտի գինը 200 դրամ ա, 200×3=600, յանդեքսով խփում են բերում ա 700 դրամ։ Ինչ են անում? Յանդեքս են կանչում։ Չունևոր ընտանիքը մարդ, կնիկ, երկու երեխա, 10 կիլոմետր ճամփա պետք ա պետք ա գնան, հետ գան, 200×4=800 դրամ, յանդեքսով խփում են բերում ա 1000 դրամ, ինչ են անում? Տաքսով գնում են, տաքսով հետ են գալիս։ Իսկ երբ յանդեքսը ծանրաբեռնված ա աշխատում, ինչ ա անում? Տարիֆը բարձրացնում ա։Сомалийский пират wrote:Բայց ինչի համար պետք ա բարձրանան տաքսու գները, եթե էդ ոլորտում չկա մոնոպոլիա?-aram- wrote:
ուրեմն իմացիր, հենց տրանսպորտի գինը դառնա 200 դրամ, տաքսու գինն էլ ա բարձրանալու։ Այսինքն դու խփում ես ոչ մենակ էն աղքատի գրպանին, այլ նաև միջին խավին, ով կարող ա իրեն թույլ տալ տաքսով երթևեկելու։
Mughdus likes this post
- AC Milan
- Сообщения : 3372
Очки : 3543
Репутация : 159
Дата регистрации : 21/09/2019
Re: Իրավիճակը Հայաստանում | Ситуация в Армении
Mon 09 May 2022, 15:06
Արաաաաա)))))))))))))))))))))))))))))
Сомалийский пират and Barcamaniac like this post
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|